• Tècnic en Construcció per la Politècnica de Màlaga i ex-gerent de la constructora Crespo-Espí, ara jubilat. Va ser regidor d'Esports en la legislatura 2015-2019 i actualment continua com a regidor en l'oposició.

Sóc Vicent i el que més m’agrada és treballar pel meu poble, pels meus amics i amigues. A tota persona o associació que em demana una mà, intente donar-li dos. Sóc un home familiar, tradicional, amant de la música, la gastronomia i la Mediterrània. Sempre he estat vinculat a la festa, l’esport i la cultura de Dénia: com a president de l’antiga associació de Moros i Cristians, en el Club de Pilota Valenciana, en l’Associació de l’Ermita de Sant Joan o en a Rondalla Vent Pols i Pua, entre altres.

Sóc tècnic en Construcció per la Politècnica de Màlaga i he estat durant 40 anys gerent de la constructora Crespo-Espí. Des de que estic jubilat (i també abans) que em dedique a treballar per Dénia, de la forma que siga. Per això també que porte des de 2015 com a regidor de Compromís, i vaig tindre l’honor de ser regidor d’Esports en la legislatura 2015-2019. Continue actiu i amb moltes ganes de treballar per allò que més estime, el meu poble.

Sóc molt de poble. De l’esport, de la cultura i de la tradició. Sóc molt com tu.