Qui som?

RAFA CARRIÓ

Rafael Ferran Carrió Company va nàixer a Dénia el 30 de maig de 1957. És Diplomat en Magisteri per la Universitat de València amb les especialitats de francés i valencià, en la Promoció de 1982.

Durant una etapa va estar exercint com a mestre, fins que la seua carrera es va encaminar cap al món de les finances. Ha treballat en aquest àmbit en diversos punts del territori valencià, com València, Calp o Dénia, entre altres. Durant molts anys, ha compaginat la feina amb la seua passió per la cultura, posant en valor manifestacions musicals, formant part d’agrupacions (com la Rondalla Vent, Pols i Pua) i espectacles diversos.

En la legislatura de 2015-2019 va exercir com a portaveu del grup municipal, vicealcalde i regidor de Cultura, Educació i Normalització en l’Ajuntament i Acord del Castell. En la legislatura de 2019-2023 ocupa el càrrec de Portaveu del grup municipal.

EVA RONDA

Eva Ronda naix el 15 d’abril del 1972 a Dénia. És llicenciada en Psicologia i Màster en Psicologia Clínica per la Universitat de València. Ha estat exercint com a psicòloga i ha desenvolupat tasques de gestió en l’administració pública, com en CREAMA o el SERVEF. Ha realitzat diferents cursos de postgrau relacionats amb la psicologia, l’Ocupació i la formació, entre ells el de formadora de formadors, Postgrau en Inserció socio-laboral en col·lectius amb risc o situació d’exclusió social.

És també tècnica de gestió i intermediació laboral, i tècnica d’inserció i orientació laboral. Actualment, treballa per la inserció laboral i amb col·lectius amb risc d’exclusió social en el Servei Valencià d’Ocupació i Formació (SERVEF, en l’actualitat LABORA).

Regidora a l’Ajuntament durant la legislatura 2015-2019 amb responsabilitats en Ocupació, CREAMA, Comerç, Transparència, Modernització i Admon.

VICENT CRESPO

68 anys. És Tècnic en Construcció (GIPE) per la Politècnica de Màlaga, i encara que actualment està jubilat, ha estat durant més de 40 anys gerent de la constructora Crespo-Espí.

Vinculat al món cultural, esportiu i festiu del municipi, ha estat president de la AMMIC (antiga Associació de Moros i Cristians), co-fundador i president del Club de Pilota valenciana, i continua ara com a president de l’Associació de l’Ermita de Sant Joan i de la “Rondalla Vent Pols i Pua”.

Home familiar, amant de la música, de la gastronomia i de la Mediterrània, ha estat regidor d’Esports a l’Ajuntament durant la legislatura de 2015-2019.