• Maria, llicenciada en Comunicació Audiovisual, és la secretària del grup municipal de Compromís. També és mare, polifacètica, col·laborativa i lleial.

Sóc Maria, tinc 35 anys i sóc llicenciada en Comunicació Audiovisual per la UV. És la tercera vegada que em trobe ací, visible a la llista de Compromís, encara que sóc més del treball per darrere, el d’administrar, organitzar i comunicar les cosetes què fem. Soc la secretària del grup municipal, i recentment mare feliç; polifacètica i multifuncional en la feina i en el meu dia a dia, en el que intente complir en allò en què m’implique.

També estic vinculada a una associació cultural de circ a Dénia, activitat amb la qual practique i desenvolupe la meua faceta comunicativa, artística i esportiva. També aficionada al moviment del swing i el Lindy Hop, al ioga, i a l’esport en general. Encara que conciliant tot costa un poquet més, m’esforce en portar-ho tot avant!

Em considere social, col·laborativa, resolutiva, i algo nervioseta, però sobretot treballadora i lleial a les persones i projectes. Per això estic en l’equip de Rafa treballant per #LaDéniaQueVolem, amb l’honestedat per davant i amb #LaForçaDelDiàleg.

Som molt de la cultura i l’esport.