• Graduat en Gestió i Administració Pública i estudiant del Màster en Gestió Administrativa, és responsable de Joves al col·lectiu local i treballa en la Generalitat Valenciana.

Sóc Sergi i tinc 22 anys. Sóc graduat en Gestió i Administració Pública i estudiant del Màster en Gestió Administrativa de la UPV. Actualment, treballe en la Generalitat Valenciana, també he estat una temporada com a secretari de grup municipal, i també he estat becat en diferents departaments de l’Ajuntament de Dénia, desenvolupant pràctiques.

Sóc molt inquiet i proactiu, per això que a banda de la meua feina, m’he implicat en política activament: sóc responsable de Joves al col·lectiu local i vaig ser secretari comarcal de Joves-PV de la Marina.

En el meu temps lliure m’agrada practicar esports d’aigua i fer rutes per la muntanya a més d’eixir de festa (com a jove que sóc).
Sóc molt inquiet i proactiu En el meu temps lliure m’agrada practicar esports d’aigua i fer rutes per la muntanya, a més d’eixir amb els amics (com a jove que sóc).

Som molt del territori, som molt de la joventut. Som molt de tu. I amb tu, farem #LaDéniaQueVolem