• Llicenciada en Psicologia, treballa en el camp del benestar social i participa en projectes socioeducatius, compromessa amb l'educació, les polítiques inclusives i la sanitat.

Hola, sóc Maissa, tinc 42 anys i sóc llicenciada en Psicologia. Milite en este partit des de els 20 anys, perquè compartisc la idea de que el benestar de les persones és el centre de tot.

Tinc afició a la lectura i a també a ballar swing, una activitat que sempre he portat dins i ara per fi he començat a fer realitat.
Em senc molt contenta de poder formar part d’aquest grup de persones per a fer #laDéniaQueVolem, una Dénia més compromesa amb la solidaritat, la igualtat, i els col·lectius vulnerables.

Pense que el treball és més i millor si és en equip i de forma multidisciplinar. Per això també forme part de projectes de caràcter socioeducatiu en els quals treballem utilitzant el llenguatge dels més joves. Tant a nivell polític com personal, m’interessa principalment el benestar social i l’àmbit educatiu i sanitari, àrees a les quals em dedique professionalment.

Som molt del benestar social. Som molt de polítiques inclusives. #AmbLaForçaDelDiàleg