• Tècnic superior en salut ambiental i màster en Aqüicultura, és secretari local de Compromís per Dénia i treballa en la potenciació del sector agrari a la Marina Alta.

Sóc Agustí, tinc 36 anys i sóc amant del nostre territori, de la natura, els animals, la vida i la salut en general. Per això que vaig estudiar Ciències del Medi Ambient i sóc tècnic superior en salut ambiental i màster en Aqüicultura. Treballe precisament en la potenciació del sector agrari a la Marina Alta. A més a més tinc un xicotet hort on cultive les meues hortalisses ecològiques.

Tambe sóc aficionat a la pesca, l’esport a l’aire lliure, el CrossFit, al pàdel… Intente portar una vida plena basada en l’esport, l’alimentació saludable i el respecte cap als essers vius amb que compartisc el meu pas per este món. En definitiva, intente aportar el meu granet a esta societat amb valors però també amb xicotetes accions diàries.

En el meu temps lliure, a més de tot el mencionat, em dedique a treballar pel meu col·lectiu de Compromís per Dénia, del qual sóc el secretari local i amb que vull fer #LaDéniaQueVolem.