• Rafa és diplomat en Magisteri i exdirector d'entitats financeres. Ara jubilat, treballa com a regidor a l'Ajuntament de Dénia, compromès a millorar la vida dels seus ciutadans.

Sóc Rafa, amant de la música i la cultura en general, però sobretot amant de la nostra cultura i la nostra terra. Per això, a banda d’estar tota la vida vinculat a associacions culturals i festives de la nostra localitat, he estat veu de la Rondalla Vent Pols i Pua. Sóc diplomat en Magisteri per la UV, encara que he estat gran part de la meua vida laboral treballant com a gestor i director d’entitats financeres.

Ara que estic jubilat, em dedique plenament a allò que més m’agrada: gaudir de la cultura de Dénia, de la natura i dels indrets del nostre territori caminant tots els dies, així com passar temps de qualitat amb els meus nets, la meua família i amics. I sobretot, com ja sabeu, treballant per Dénia, amb un compromís que vaig començar en 2015 com a regidor a l’Ajuntament de Dénia. Amb molta més il·lusió per continuar liderant este projecte valencianista, treballant per millorar la vida de les persones i per un poble que estime.

Sóc mot d’ací. Sóc molt com tu.