• Diplomat en Magisteri per la Universitat de València amb les especialitats de francés i valencià, en la Promoció de 1982.

Rafael Ferran Carrió Company va nàixer a Dénia el 30 de maig de 1957. És Diplomat en Magisteri per la Universitat de València amb les especialitats de francés i valencià, en la Promoció de 1982.

Durant una etapa va estar exercint com a mestre, fins que la seua carrera es va encaminar cap al món de les finances. Ha treballat en aquest àmbit en diversos punts del territori valencià, com València, Calp o Dénia, entre altres. Durant molts anys, ha compaginat la feina amb la seua passió per la cultura, posant en valor manifestacions musicals, formant part d’agrupacions (com la Rondalla Vent, Pols i Pua) i espectacles diversos.

En la legislatura de 2015-2019 va exercir com a portaveu del grup municipal, vicealcalde i regidor de Cultura, Educació i Normalització en l’Ajuntament i Acord del Castell. En la legislatura de 2019-2023 ocupa el càrrec de Portaveu del grup municipal.