El cèntric carrer de Vicent Andrés Estellés es vestia la nit del divendres de cultura valenciana durant la celebració de la setena edició de la Festa Estellés, organitzada per Compromís per Dénia. Més de 150 persones es van reunir per a homenatjar al poeta de Burjassot en una vetllada marcada pel bon ambient, el recital de poemes i la música del cantautor Pau Alabajos.

Unes 25 persones van retre el seu particular homenatge al nostre estimat poeta amb la lectura dels seus poemes. El manteniment de la festa va ser a càrrec de Joan Mascarell, membre del col·lectiu de Compromís, qui va destacar la relació del poeta amb el nostre municipi i la importància d’aquest acte per “trobar-nos units amb la poesia i fer país poc a poc, paraula a paraula, amb els versos del nostre millor ambaixador de les lletres”.

joan-mascarell
Joan Mascarell, mantenidor de l’acte
sebastia-garcia
Sebastià Garcia

Com colofó a una nit d’èxit per al col·lectiu, el cantautor i regidor de Torrent, Pau Alabajos, va delectar als presents amb temes del seu últim disc L’amor i la ferocitat, així com amb altres cançons dedicades al poeta i a la política valenciana.

pau-alabajos
PAU ALABAJOS, en un moment del seu concert
Pau Alabajos

Compromís per Dénia ha valorat molt positivament aquesta edició que, cada any, pretén celebrar i difondre la figura de Vicent Andrés Estellés. El portaveu del col·lectiu, Vicent Català, ha agraït la participació de tots els assistents, lectors i col·laboradors els quals “fan possible que mantinguem encesa la flama del nostre País”. Català ha destacat també la presència de Pau Alabajos “un dels millors cantants del nostre territori que ha sumat atractiu a aquest acte consolidat que any rere any guanya en adeptes i qualitat”.

Assistents al sopar
Sopar de cabasset