El regidor i portaveu de Compromís per Dénia, Josep Crespo, ha comunicat la seua decisió de presentar-se a les eleccions primàries de la Coalició Compromís a les Corts Valencianes per la circumscripció d’Alacant. Des del mes d’octubre de 2010 Josep Crespo és regidor a l’Ajuntament de Dénia i ara ha decidit anar més enllà: “és l’hora de donar un pas endavant, de comprometre’ns en la societat que volem i pense que el pes de la nostra comarca ha de ser cabdal en la construcció del futur”.
El portaveu de Compromís per Dénia ha afirmat que la Marina ha estat sempre una terra d’emprenedors i emprenedores i que ha sigut clau en la construcció de l’entitat nacional del País Valencià i per això, declara: “ara més que mai la comarca ha de tornar a ser protagonista del canvi decisiu que ha de tenir el nostre país”.
Un dels eixos de treball de Josep Crespo serà treballar per les persones: “el futur passa per un canvi de polítiques, una mirada col•lectiva entre les persones, però al mateix temps hem de construir una societat respectuosa amb el nostre entorn. Hem vist com gran part del nostre patrimoni natural ha estat destruït pels depredadors de la rajola i eixe potser el futur que volem per als nostres fills i filles”.
Amb l’aprovació aquesta setmana del reglament de primàries de Compromís, s’ha establert el calendari que culminarà amb la votació dels candidats de la coalició el 31 de gener en les urnes que es disposaran per tot el País Valencià. També s’habilitarà la votació per Internet, que es farà del 27 al 30 de gener de 2015.

Carta de Josep Crespo a la militància.