El pròxim dijous, 11 de desembre, Compromís per Dénia ha organitzat una taula rodona per debatre el paper de la dona en els projectes polítics, empresarials i socials, titualada “Dones i lideratge”. Comptarà amb la presència de la regidora de Compromís per València, Consol Castillo, i amb l’editora d’Edicions del Bullent, Núria Sendra. L’acte començarà a les 20 hores al restaurant Amazing, situat al carrer Marqués de Campo, 9, a Dénia.
En la seua aposta per la igualtat, Compromís per Dénia organitza aquesta taula de debat per analitzar què passa quan sistemàticament es creen desigualtats en la societat. Entre els temes del debat es tractarà el paper que juguen les dones que lideren projectes empresarials, polítics i socials per frenar aquesta discriminació de gènere en la societat.
També es parlarà de la possibilitat de legislar més al respecte d’aquesta desigualtat per tal que les dones s’equiparen als homes en salaris i llocs d’importància en l’administració pública i les empreses.
Compromís vol convidar a tota la ciutadania a participar d’aquest interessant debat que afecta el funcionament d’una societat desenvolupada en molts aspectes, com la nostra, però de vegades tan desigual.