El portaveu de BLOC-Compromís de Dénia, Josep Crespo, exigeix a l’equip de govern de l’Ajuntament de Dénia que pose solucions a la situació tan greu que estem vivint, tant per l’alta taxa de desocupació com pel drama social que patim. “No potser que les xifres de l’atur superen els més de 5.000 desocupats i que per a l’equip de govern no siga un tema prioritari. Amb la que està caiguent els demanem prou de fotos ridícules i de viatges a Roma i més feina”, explica el regidor.
Josep Crespo ha instat a l’alcaldessa de Dénia, Ana Kringe, i al seu partit (PP) a que reclamen al Consell tots els deutes que té amb la nostra ciutat, tant en forma de subvencions com en partides aprovades. “Ja estem farts de que cada vegada que algun Conseller ve a Dénia li posen la catifa roja i que no li exigisquen res, quan tots sabem que la situació està molt malament i per culpa de tots aquests deutes s’està ofegant el ciutadà, quan hauria de ser totalment al contrari”, ha explicat el regidor.
Bloc-Compromís de Dénia exigeix que se’ns paguen els diners del Pla Confiança per invertir en projectes que generen ocupació i reclama que es facen els ramals secundaris del clavegueram Rotes-Montgó facilitant que els empreses locals facen les connexions. Josep Crespo exigeix al Partit Popular de Dénia a que demanen els diners i els fa culpables d’ofegar els ciutadans amb impostos, quan si rebérem els diners que li pertoquen a Dénia no estaríem així.
D’altra banda, Dénia torna a superar els cinc mil desocupats en el mes de febrer i això confirma que no ha funcionat cap de les receptes d’austericidi impulsades pel govern de Rajoy i que, a més, la reforma laboral ha sigut un autèntic fracàs i un vestit fet a mesura per a afavorir els acomiadaments massius. D’això, per tant, “el PP de Dénia hauria de demanar responsabilitats al seu partit”, explica Crespo. De fet, “més de mig milió de valencians i valencianes sense treball certifiquen que el model de govern del PP està esgotat en la nostra terra, no tenen ganes de treballar i no saben fer una política per a reactivar l’economia i l’ocupació en el País Valencià”.
Crespo culpa també el govern de Dénia per retallar en benestar social en l’últim exercici econòmic en compte de tenir un projecte clar i definit per a ajudar a aquelles persones que sí que volen crear ocupació i riquesa.

Més informació:
Josep: 663848684 //