El regidor del BLOC-Coalició Compromís a l’Ajuntament de Dénia, Josep Crespo, considera que l’equip de govern està amagant informació sobre la redacció del Pla General. Segons ha reconegut la pròpia regidora de Planejament, ara mateix el futur PGOU està encallat a causa de les dificultats econòmiques. Arran d’això, el BLOC opina que l’equip de govern hauria d’haver informat als partits de l’oposició i a les parts afectades, com ara els constructors, que se n’han assabentat per la premsa.

El BLOC creu que d’aquesta manera s’està intentant amagar la realitat d’un projecte que ja fa anys que hauria d’estar acabat. “És trist que no paguen però encara ho és més que no diguen res al respecte. Nosaltres estàvem convençuts que la redacció del Pla General anava avant i que algun dia estaria acabat, però sembla que no és així”, explica Crespo.

Hi ha molta gent que està pendent de la redacció del PGOU i per això, el regidor del BLOC insta a l’equip de govern a donar la informació pertinent a tots els afectats i també als partits de l’oposició.