Compromís per Dénia convoca al quint CAFÉ OBERT, l’espai de diàleg amb representants polítics a les institucions, que en aquesta ocasió comptarà amb la consellera d’Educació, Cultura i Esports a la Generalitat, Raquel Tamarit. Serà el pròxim dilluns, 27 de febrer, a les 17.30h en la cafeteria de la Casa de la Cultura.

La consellera farà un repàs de les principals actuacions realitzades en matèria d’esports, cultura i educació en el nostre territori i comentarà quines són les polítiques amb les quals Compromís ix a guanyar i revalidar un Botànic III.

Rafa Carrió, candidat a l’alcaldia, ha destacat que l’Educació és una prioritat per a Compromís.  “No és casualitat que siguem la comunitat autònoma i no foral amb major inversió per persona en educació, i que ha fet possible acabar amb els barracons crònics del PP, la que més nous mestres i profes ha sumat (+15.000) i la que més ajudes (llibres i menjador gratuït, entre altres) ha tingut.”

Tamarit també parlarà de quina ha sigut “l’aposta revolucionària” a Dénia i la Marina Alta, que deixa 104 milions per a la construcció de 9 centres educatius i l’adequació d’altres. “El Pla Edificant és sols un exemple del compromís de la consellera, així com del seu predecessor, Vicent Marzà, per aules dignes i una educació pública i de qualitat per a tots i totes”. Exemples per a Dénia que estan en el full de ruta de la conselleria són el nou Conservatori Professional de Música i el nou CIPFP Gent de Mar del port de Dénia, que allotjarà les titulacions de les famílies professionals de Comerç i Màrqueting i Marítim-pesquera.

Des del col·lectiu es convida a ciutadania i associacions interessades a participar en el diàleg que, a banda d’oferir informació, busca traslladar-li directament propostes, opinions i reivindicacions diverses a la consellera en l’àmbit de l’educació, l’esport i la cultura.