La regidoria de Medi Ambient, dirigida per Josep Crespo, ha organitzat una plantació popular d’arbres el pròxim diumenge, 14 de febrer. L’activitat, emmarcada dins de la programació d’Excursions en Família, començarà a les 11 hores en la parcel·la municipal ubicada al principi de la carretera de les Marines, enfront de la gasolinera Moscardó, i pot participar qualsevol voluntari/a.

La finalitat és convertir la parcel·la municipal en una nova zona verda per al gaudi de veïns, veïnes i visitants. Entre els arbres que es plantaran es troben espècies autòctones com són oliveres, carrasques, garrofers o lledoners, entre altres.

Segons ha explicat Crespo, aquesta és soles una de les activitats programades per als següents mesos. El pròxim 21 de març, Dia Internacional de l’Arbre, es realitzarà una nova plantació amb l’objectiu de conscienciar sobre la importància dels arbres, assenyalant els beneficis que ofereixen a la vida.