Compromís per Dénia, dins del seu programa ‘Participa!’, s’ha reunit en els últims mesos amb una vintena d’associacions i col•lectius de Dénia per tal d’escoltar les seues propostes i poder establir plans d’actuació per millorar la ciutat.

En aquestes reunions, el candidat a l’alcaldia, Rafa Carrió i membres de la candidatura municipal, escolten les propostes veïnals, esportives, sanitàries empresarials, educatives i de joventut. Carrió ha destacat la importància de mantindre estes reunions: ”es fonamental escoltar la gent, les seues propostes, idees i problemes. La democràcia és això. La política ha de donar respostes als ciutadans i els ciutadans han de decidir el que volen”
En les últimes setmanes, Compromís per Dénia ha mantingut reunions diàries amb entitats com ara, els Veïns de les Roques o del Montgó, la Plataforma de Sanitat, el Clup de Pilota, ACYDMA o APROSDECO.

Aquestes trobades formen part del programa ‘Participa!’ que Compromís va posar en marxa fa uns mesos i que consisteix a crear vincles amb la ciutadania, en un sentit com en l’altre. N’és un exemple la pàgina web de Compromís per Dénia, on es poden deixar propostes que la formació arreplegarà per a la confecció de les seues propostes. A més a més, tant Rafa Carrió com els membres de la candidatura tenen obertes les seues xarxes socials als comentaris dels ciutadans.