Compromís per Dénia ha celebrat este cap de setmana el tradicional lliurament dels Premis de la Tardor, enguany han celebrat la 21a edició. L’acte ha convocat més de 200 persones al saló d’actes de la Casa de la Cultura, que han pogut homenatjar els premiats Joan Sala i Club d’Atletisme Baleària Diànium. La nota polítca de la nit han estat els parlaments de Rafa Carrió, recent nomenat candidat a l’alcaldia de Compromís i Joan Baldoví, diputat de Compromís a les Corts Generals. L’acte el va presentar l’actor Paco Bertomeu
El primer en pujar a l’escenari va ser el denier Toni Reig, amic i company del premiat en la categoria individual. Reig va ser l’encarregat de contar la interessant trajectòria de Joan Sala com a activista en l’ecologisme i en la defensa del nostre territori. A través de dades i anècdotes va explicar qui era i per quins més que sobrats motius rebia aquest premi que du el nom de Tomàs Miquel Perelló. Tot seguit, va ser el mateix Joan Sala qui va voler agrair a Compromís i a tots els companys que s’ha anat trobant pel camí durant la seua llarga i intensa vida lligada a la defensa del medi ambient, a la lluita contra incendis i a la protecció del territori.
El secretari del Club d’Atletisme Baleària Diànium, Ricard Pérez, va ser l’encarregat de parlar de la trajectòria de l’entitat, destacant els seus mèrits, el gran esforç de tots els atletes, familiars i simpatitzants i el seu compromís amb la ciutat de Dénia. El president del club, Vicent Fornés, va recollir el premi col·lectiu dels Premis de la Tardor 2014, que enguany han volgut destacar aquesta entitat i tots els seus esportistes per portar el nom de Dénia als més alts nivells de la competició amb la seua filosofia de l’esforç i per utilitzar sempre el valencià.
Rafa Carrió i Joan Baldoví van posar la nota política a l’acte.

IMG_3873 (2)

IMG_3904 (2)