El portaveu de Compromís per Dénia, Josep Crespo, ha exigit a l’alcaldessa de Dénia, Ana Kringe, que plante cara al Consell i demane els diners del Pla Confiança que li pertoquen a Dénia abans que no acabe l’any 2014, i que informe a la ciutadania de quins són els vertaders terminis per a l’execució dels projectes. “Estem farts que des de Dénia tot siguen aplaudiments i lloances per al govern valencià i que no hi hagen retrets ni exigències només per ser del mateix partit; Kringe ha d’encapçalar totes les reivindicacions de la ciutat i donar la cara, la ciutadania es mereix saber quan tindrem els diners que ens pertoquen”, ha explicat Crespo.
Compromís per Dénia vol fer pressió perquè tot fa pensar que si no s’executen els projectes prompte, potser els diners ja no arribaran a hora, per això el regidor demana a Ana Kringe que informe bé de quins són els terminis que s’han d’acomplir i deixe de ser “servil” a les ordres dels populars de València.
Josep Crespo convida a l’alcaldessa a plantar cara al seu partit igual que s’ha fet en altres ajuntaments, com ara el d’Ondara, on el seu alcalde ha vetllat pels interessos dels seus ciutadans sense tenir en compte el mal que li puguera fer al seu partit. A més a més, el regidor nacionalista insta també als seus socis de govern de Centre Unificat, a que no es queden parats davant l’inactivitat del PP, “Pepa Font és igual de responsable, així que prou d’amenaces de trencar el pacte i a treballar per la ciutat de Dénia”.
ARI LES ROQUES
De la mateixa manera que Crespo demana actuacions ràpides en els diners del Pla Confiança, també ha volgut recordar a l’alcaldessa de Dénia i el seu equip de govern que esta setmana ha caigut una casa abandonada del barri de les Roques, un barri que està pendent d’unes actuacions de rehabilitació i que el PP, de Dénia i de la Generalitat, han deixat en l’abandó. “Aquesta no és la primera ni l’última casa que caurà en aquest històric barri de Dénia, i els responsables no són altres que PP i CU, que no han volgut exigir el que tocava en cada moment i estan deixant a pedre un barri sencer”, conclou Josep Crespo.