Amb el nou comissionat del departament de Salut de Dénia, que ha designat la Conselleria de Sanitat, Compromís espera que comence una nova etapa per a les relacions amb l’Ajuntament de Dénia. El regidor de Compromís, Josep Crespo, ha instat a l’alcaldessa, Ana Kringe a començar els contactes amb Félix Quintero per tal d’exigir que millore la sanitat a Dénia i a la comarca.
Josep Crespo espera que Kringe no faça com ha fet fins ara i que comence a exigir una sanitat de qualitat per als ciutadans: “la nostra alcaldessa ha de ser qui encapçale la defensa dels interessos dels ciutadans, i ha d’impedir que es tanques més plantes als hospitals i que s’eliminen serveis durant els períodes de vacances, així com també ha de vetllar pels interessos dels treballadors sanitaris, que també estan patint greus retallades”.
La setmana passada, el grup municipal Compromís per Dénia ja va denunciar les retallades que va patir la sanitat, com ara el tancament d’una unitat sencera de les dos existents de Medicina Interna a l’Hospital Marina Salud, o la falta d’atenció pediàtrica durant les vacances a dues localitats de la comarca. Tal i com va advertir Compromís, les conseqüències seran molt pitjors del que es pensa ja que, tal i com han alertat els sindicats, el temps d’espera serà molt major i, a més a més, afectarà també en el rendiment dels treballadors, i finalment posarà en perill la vida dels pacients.
Josep Crespo va lamentar que es posaren per davant els beneficis econòmics de l’empresa al benestar dels ciutadans, i per això torna a fer una crida a l’alcaldessa i al seu equip de govern a intervindre davant dels veïns per a que no continuen havent més retallades i que la ciutadania puga optar a un servei sanitari de qualitat.