Sebastià Garcia i Josep Crespo, com a portaveus de Compromís de Dénia, han comparegut este matí en roda de premsa per tal d’exigir a l’equip de govern del PP i CU que tinguen en compte els ciutadans a l’hora de decidir finalment on aniran els diners del Pla Confiança. Tots dos s’han mostrat escèptics perquè només queden dos setmanes per tal que acabe el termini fixat i ni tan sols s’ha convocat encara la reunió de l’Agenda 21 Local. En la mateixa conferència de premsa, Compromís ha instat a l’alcaldessa de Dénia, Ana Kringe, a mediar amb Conselleria amb motiu de la reobertura de les urgències de les poblacions de la Marina que s’han quedat sense elles, Crespo i Garcia han anunciat que donen tot el seu suport a la Plataforma en Defensa de la Sanitat Pública en les seues mobilitzacions.
Pel que fa al Pla Confiança, Josep Crespo ha criticat el regidor Vicente Chelet perquè fa un any va prometre que convocaria una reunió de l’Agenda 21 Local per decidir on aniran els diners del Pla Confiança i aquesta encara no ha arribat. “Som conscients de que si ara convoca els ciutadans, no servirà per a res perquè només queden dos setmanes per a que acabe el termini per presentar els projectes, però almenys que done alguna explicació”.
Per a Compromís, aquesta és una mostra més de que PP i CU fan les coses a la seua manera, sense tindre en compte l’opinió dels ciutadans, ja que segur que ja estan clar els projectes i encara no els han comunicat a ningú.
Pel que fa a l’àmbit sanitari, Josep Crespo, regidor de Dénia, ha demanat a Kringe que faça valer el seu pes a Conselleria per a exigir que es tornen a obrir les urgències noctures als pobles on les han tancades, i que demostre que realment es preocupa pel benestar de la seua ciutat, ja que si aquestes estan tancades, el servei d’urgències de Dénia estarà encara més col•lapsat.