Previ al ple ordinari del mes de novembre, el portaveu del grup municipal de Bloc-Compromís a l’Ajuntament de Dénia ha explicat als mitjans de comunicació la situació ens la que es troben les arques municipals.

Josep Crespo ha començat la seua intervenció fent menció al retràs dels pagaments per part de l’Ajuntament assegurant que estos es realitzen fora del termini que marca la llei, i a mencionat que el deute que tenen la resta de les administracions amb el consistori Dianense, que ascendeix a 4.300.000 euros. L’edil troba a faltar una crítica contundent cap a estes administracions que estan fent trontollar l’economia local. Crespo ha denunciat el silenci per part del Partit Popular i els seus socis de govern, Centro Unificado, davant esta situació i ha remarcat que des de Bloc-Compromís continuaran fent el treball necessari per fer patent este deute i exigir a la resta d’administracions el pagament immediat d’aquestes.

Sobre l’informe contable Crespo ha denunciat “la mala gestió de l’equip de govern i com des d’un principi els pressupostos d’aquest any estaven mal plantejats”

L’edil ha posat sobre la taula les següents dades:

Concepte

Ingressos previstos

Ingressat (fins el30/9/12)

Impost sobre increment del valor del terrenys de naturalessa urbana

Impost sobre construccions, instalacions i obres

1.200.000

Tasa per ocupació via pública

Multes infraccions urbanístiques

Multes infraccions ordenança circulació