Arran de les recents notícies aparegudes al voltant de la paralització de la Seu Universitaria de la Universitat Catòlica a Dénia, degut a la falta de gestions del Consistori Dianense per a requalificar el sol. El Bloc de Dénia ha volgut posicionar-se al respecte i convidant a l’equip de govern a treballar pels projectes que son d’interès per a Dénia i la comarca.

En este cas ha sigut Sebastià Garcia, secretari local del partit, l’encarregat de mostrar la postura del seu grup al respecte. Garcia ha explicat que “és un sense sentit que l’Alcaldessa de Dénia haja mostrat el seu interès pel projecte, apareixent en les fotos on es gestava el projecte de la Seu Universitària, i després siga incapaç de fer els tràmits en Conselleria per fer-ho realitat”.

Garcia ha explicat que la Fundació Gavilá Ferrer no ha contat amb la complicitat de l’Ajuntament per dur a terme aquest projecte. I recordat que “la Seu universitària de Torrent va iniciar els tràmits el mateix any que ací a Dénia, i allí la universitat està en ple funcionament des de l’any passat, i aquí continuem sense aclarir el tema dels terrenys”.

Per últim, el secretari local del Bloc, li ha demanat als actuals governants que “deixen de posar excuses, s’espavilen a fer els tràmits pertinents, i es dediquen a treballar pel bé de la ciutat”.