El dimarts va tindre lloc l’assemblea local del Bloc de Dénia, on el tema principal va ser VI Congrés nacional del Bloc. Durant la reunió, el secretari local del col·lectiu, Sebastià Garcia, acompanyat per Enric Vengut, van anar desgranat totes les particularitats d’aquest congrés, que portarà per títol “La força de la democràcia”.
Després de la tria dels 18 delegats que li pertoquen al col·lectiu de Dénia, l’assemblea local continuarà treballant sobre els documents pre-congresuals per tal de millorar-los per enfortir el partit i dotar-lo de totes les eines necessàries per continuar creixent. A més, per a tots els interessats el Bloc ha fet públics aquestos documents al web www.congresbloc.org
La data del congrés serà el 29 i 30 de setembre, i allí els militants que hagen estat triats com a delegats, participaran de l’aprovació de les ponències polítiques, d’innovació organitzativa i d’estatuts, i de la tria de la nova executiva nacional del Bloc.