El diputat de Compromís en el Congrés dels Diputats, Joan Baldoví, considera que l’esmena aprovada pel PP al Senat, per destinar 100.000 euros a la línia de ferrocarril Gandia-Oliva-Dénia, és “una almoina ridícula que demostra la manca absoluta de voluntat política per executar un projecte necessari i reivindicat per la societat de la Safor i de la Marina Alta”.

Després de conéixer l’esmena dels populars al Senat, Baldoví ha recordat que Compromís havia demanat que els Pressupostos Generals de l’Estat destinaren per a 2012 un total de 50 milions d’euros, “per avançar en eixe projecte de construcció del ferrocarril, que no serà possible mai si des de l’administració central van destinant almoines insignificants”.

El parlamentari de Compromís al Congrés dels Diputats ha lamentat “la marginació que pateixen les inversions en infraestructures al País Valencià. Tant amb el PP com amb el PSOE, s’ha vist com l’Estat ha prioritzat fer línies d’alta velocitat perquè arribe l’AVE a llocs on mai serà rendible i, per contra, no han estat capaços mai de fer possible que un servei tan bàsic com el Rodalia arribe fins Dénia”.

Baldoví ha advertit que des de la seua formació van a reivindicar esta infraestructura “tantes voltes com siga necessari esta línia de ferrocarril, com ho hem fet sempre”.

Per la seua part, el regidor de Bloc-Compromís a l’Ajuntament de Dénia, Josep Crespo, a qualificat de burla l’esmena aprovada pel PP, i ha declarat que, “esta és la manera d’actuar del partit popular, donar llargues a una infraestructura tan necessària pel nostre municipi, i la nostra comarca“.