Els col·lectius del Bloc-Compromís de La Xara i Jesús Pobre han reclamat, a l’Ajuntament de Dénia, la part dels dines que els pertoca del Pla Confiança. Esta reivindicació de les dos agrupacions es fa patent després de la retirada del projecte de la Nau.

Els representants del Bloc, han recordat que la subvenció del Pla Confiança està determinat pel nombre d’habitants dels pobles i ciutats, així, entenen que part dels dines que es destinen a Dénia haurien de ser per a projectes en les EATIMS.

Per això, han demanat a l’equip de Govern de Dénia, que no torne a deixar de costat a La Xara i Jesús Pobre a l’hora de destinar els dines d’aquest pla, i que consensue amb les juntes veïnals els projectes a executar. Per últim, els col·lectius han lamentat la poca consideració dels representants de l’Ajuntament de Dénia al no contemplar des d’un primer moment a les entitats locals en la distribució de la subvenció.