El regidor del BLOC-Coalició Compromís a l’Ajuntament de Dénia, Josep Crespo, es queixa per la manera en què ell i la resta dels partits de l’oposició se n’han assabentat de què l’equip de govern ja tenia preparats els pressupostos generals de 2012. Ha sigut aquest migdia quan s’ha fet públic als mitjans locals després que el regidor d’Hisenda, Vicent Chelet, i l’alcaldessa de Dénia, Ana Kringe, els presentaren en roda de premsa aquest matí. Els partits de l’oposició han rebut la informació de les previsions econòmiques i la convocatòria per a la comissió corresponent unes hores més tard.

Així doncs, el regidor Josep Crespo lamenta de nou la manera de fer de l’actual equip de govern: “no em sorprén en absolut aquest comportament però no em queda una altra opció que queixar-me i dir el que pense. Aquest govern és molt poc democràtic, no compta per a res amb l’opinió dels partits de l’oposició, no donen peu al diàleg ni a les col•laboracions i a més, ho fan de manera que no deixen quasi temps a estudiar les seues propostes. En menys d’una setmana segurament hauran de passar pel plenari”.