El regidor del BLOC a l’Ajuntament de Dénia, Josep Crespo, i el secretari local, Sebastià Garcia, han comparegut junts en roda de premsa per fer una valoració de l’article aparegut en premsa el cap de setmana signat per l’executiva local del PP i en el qual s’insulta i s’amenaça el regidor nacionalista.

Josep Crespo considera que aquest article és “inacceptable” ja que en ell se l’amenaça per estar incomplint una normativa quan en realitat és el mateix equip de govern, del qual forma part el PP, el que està incomplint diverses normatives per no utilitzar el valencià. “L’objectiu d’aquest article, escrit des de la falta d’educació i ple de mentides, és només tapar la realitat que no els interessa que isca a la llum, amb ell tapen les multes que han rebut per part de Costes o la pèrdua de subvencions”, ha declarat Crespo.

Per al regidor del BLOC aquest escrit reflecteix la prepotència de l’equip de govern cap als partits de l’oposició, ja que es creuen superiors i es tanquen totes les portes per al diàleg amb els partits que amb ells governen. A l’article, tal i com ha explicat Crespo, se l’acusa d’organitzar una campanya per insultar l’alcaldessa Ana Kringe a les xarxes socials. Això són, segons el regidor, “falses acusacions”, que no sap d’on se les han tretes, perquè això no és veritat, Crespo els aconsella denunciar-ho davant la justícia, que és el que faria qualsevol que se sentira amenaçat públicament.

Una vegada més, el Partit Popular ha demostrat el seu “menyspreu” pel valencià, ja que, no només incompleix la normativa d’ús sinó que respon amb amenaces a aquells qui, com el BLOC, s’han queixat d’aquesta situació.

Per la seua banda, Sebastià Garcia, com a representant del secretariat del BLOC de Dénia, ha volgut fer públic el seu suport total i absolut cap a Josep. “El nostre regidor està fent una gran feina, tot i els pocs mitjans de què disposa, és una persona incansable i no permetrem que el PP insinue tot el contrari i menys encara que insinue que hi ha una divisió interna al nostre cau”, ha explicat el secretari local.

Per a Garcia aquesta actitud del PP demostra que no té arguments per defensar-se i per això es dedica a fer insinuacions pernicioses. Garcia: “Ja estem farts de perdre el temps en aquestes coses, ells diuen que el tema del valencià està superat però realment el que fan és conservar-lo com si d’un joc de café estimat es tractara, i el que fan és guardar-lo per a comptades ocasions”.