L’assemblea general de Compromís per Dénia va aprovar ahir de vesprada per unanimitat la candidatura de Rafa Carrió per a encapçalar la llista de Compromís per a les eleccions de 2023.

La de l’actual portaveu de Compromís a l’Ajuntament de Dénia és l’única candidatura presentada i ha comptat des del principi amb tot el suport dels companys i companyes del col·lectiu.

Compromís obri ara un procés electoral en el que l’objectiu principal és aconseguir ser decisius en formar govern com es va produir en l’any 2015 i seguir treballant pel poble de Dénia, amb polítiques valentes i propostes que millores la vida de la gent. Com s’ha demostrat en aquesta legislatura, sense Compromís al govern local s’ha aplicat el rodillo i el sectarisme per part de l’equip de govern, per tant, és necessari que Compromís estiga al govern per a dur a terme les polítiques que ja es van iniciar l’any 2015.

L’executiva de Compromís està molt satisfeta de comptar amb Rafa Carrió per encapçalar la llista municipal donat que “és una persona treballadora, carismàtica dialogant i positiva i representa els valors de Compromís”, a més ha estat un regidor propositiu i un líder immillorable” segons ha destacat Agustí Espí, secretari local.

Per la seua banda, el candidat va agrair el suport dels militants i simpatitzants a la seua candidatura, tant ara com en el les darreres eleccions i va declarar que “aquestos quatre anys després de la crisi de la COVID-19 i les conseqüències de la guerra d’Ucraïna és necessari que Compromís en la propera legislatura estiga governant i que les polítiques dutes a terme al govern del Botànic siguen un reflex al govern municipal” a més va destacar “que el motiu principal que l’han fet tornar a presentar-se com a cap de llista és l’equip de persones del col·lectiu amb una gran capacitat i vàlua de treball i gestió”. Carrió va demanar la implicació de la militància per “millorar els

resultats i complir tots els objectius sense oblidar tres valor que caracteritzen a Compromís:  el progressisme, el valencianisme modern i l’ecologisme polític” i recordant que “Compromís governa per a tota la ciutadania, per als seus votants i als que no ho son, perquè l’únic objectiu que té és transformar la societat i millorar la vida de les persones”

Sempre endavant, amb il·lusió i amb un somriure!