L’activitat, que estava prevista inicialment per a este dissabte, forma part de la nova iniciativa mediambiental del col·lectiu “Entorns de vida”

Compromís per Dénia ha decidit ajornar la I Jornada de Neteja de la Muntanya, prevista per a aquest dissabte, 26 de març, per la previsió meteorològica que alerta de fortes pluges per al cap de setmana en tota la Marina Alta. Així, la nova data per a realitzar l’activitat serà el pròxim dissabte 9 d’abril, mantenint la ruta inicial fàcil, que comprendrà la zona del Montgó de Benimaquia i rutes agrícoles del voltant, i començarà a les 10 hores. El punt de trobada serà també el previst, en el Restaurant Punta de Benimaquia.

“Entenem aquesta activitat com una oportunitat per a fer senderisme, cuidar-nos i conèixer el nostre entorn natural mentre contribuïm a la seua conservació” ha dit Agustí Espí, secretari local, qui ha volgut animar a la ciutadania a participar i “posar un granet d’arena mentre es gaudeix d’una jornada en bon ambient i amb persones de totes les edats i nivells d’activitat física”. Així, ha volgut recordar que el col·lectiu serà l’encarregat d’aportar el material necessari per a la recollida de residus, així com d’oferir un Snack saludable (fruita de temporada i proximitat) i un detall d’agraïment als participants.

Esta jornada forma part de la iniciativa “Entorns de vida”, posada en marxa per Compromís, que té com a objectiu fomentar l’activitat ecologista, la salut i la protecció i posada en valor del nostre territori, a través de l’organització de jornades de neteja de platges, muntanyes, camins, plantació d’arbres i accions solidàries, entre altres.

Per a més informació, es pot contactar amb el col·lectiu a través del telèfon 658717580 o en [email protected]