Compromís per Dénia ha decidit celebrar un any més el seu acte tradicional, que commemora el Dia Nacional del País Valencià, extremant i garantint la distància de seguretat i les mesures protocol·làries per a evitar qualsevol contagi.

La cita tindrà lloc el pròxim divendres, 9 d’octubre a les 11.30 hores, com ve sent habitual durant els últims anys a la plaça Jaume I de Dénia. I com tots els anys, també reivindicarà el valencianisme i el progressisme amb parlaments i ofrena de flors a l’estàtua Jaume I al so de la Muixeranga.

L’acte d’enguany estarà conduit per la secretària d’Organització de la nova executiva local, Maria José García, i els encarregats de realitzar els parlaments seran Rafa Carrió, portaveu i regidor de Compromís a l’Ajuntament de Dénia, i Sergi Alemany, secretari comarcal de Joves-PV i secretari de Joventut a la executiva local de Compromís.

El col·lectiu local convida a la ciutadania a assistir a l’esdeveniment que commemora la nostra fundació com a poble i reivindica la nostra tradició històrica, cultural i política. Des del col·lectiu s’ha comunicat que, donat que es tracta d’un lloc a l’aire lliure on hi ha espai suficient, s’ha decidit realitzar, això sí supervisant en tot moment que es compleixen les garanties de seguretat entre els assistents.