Voldria demanar-te que el 28A dipositares la teua confiança en Compromís.

I et preguntaràs…És un vot útil? Doncs jo et dic que sí. Amb el teu vot pots fer possible un grup parlamentari valencià que prenga decisions pensant en la vida dels 4.963.703 valencians i valencianes i no pensant en el que manen els seus partits a Madrid o Barcelona. Un grup parlamentari amb Joan Baldoví (el polític millor valorat pel CIS), l’únic que ha posat sobre la taula la necessitat d’un finançament just per al nostre territori i els assumptes que ens preocupen a la gent de la Marina. Per què és important que votes a Compromís? Perquè, a més a més, tindràs la veu de María José García representant-te a Madrid, una veu com la teua.

Pel que fa a les eleccions valencianes, tenim l’oportunitat de que Mónica Oltra siga la primera presidenta de la Generalitat. Compromís ha canviat la política del pelotazo per una economia productiva al servei de les persones, apostant pels nostres sectors productius i la creació d’ocupació estable i de qualitat; ha fet fora als corruptes; s’han enfortit els serveis públics i s’ha invertit en les persones, en les polítiques de dependència, en un entorn sa i sostenible, i en l’educació. Un exemple són els 18 milions d’euros que s’han deixat en Dénia per a la reforma, adequació i nova construcció de centres educatius provinents del Pla Edificant.

Compromís som eixe partit que sempre ha estat al costat de la gent. La gent com tu. I hem fet una campanya en la qual s’han explicat les polítiques i les millores posades en marxa, amb xifres, rigor i serietat. Perquè la política no ha de servir per a crear odi, pegant crits darrere de banderes sense cap argument sòlid, ni dada, ni proposta, impulsant-te a votar amb les vísceres.

Nosaltres et demanem que votes amb el cap, i sobretot amb el cor. Som la garantia d’un govern de progrés. El 28A vota a Compromís, per tu, per mí, per tots i totes nosaltres. Perquè sols amb tu, serem imparables.

Rafa Carrió. Candidat a l’alcaldia de Dénia per Compromís