Un estupend dia, la natura, les vistes, cultura i una bona companyia van ser els ingredients de l’eixida del passat diumenge, 31 de gener, organitzada pel “Bloc Camina”. Van participar al voltant de 30 persones en una excursió que comprenia dos activitats: una més esportiva i mediambiental, i una altra cultural.

El grup de senderistes van pujar fins al cim de la Muntanya del Rabat (174 m), també coneguda com a Muntanya de la Creu, des d’on van poder apreciar una panoràmica de la Safor. Pel camí van passar per l’Ermita de Sant Antoni, van esmorzar en la Font de Quaresma, i es van unir un parell d’oriünds que van fer la jornada encara més interessant amb detalls històrics i anecdòtics dels poblats que confinen el monticle.

Després, el grup va visitar el carrer Major de Rafelcofer, gaudint del seu estil i urbanisme modernista. Com punt final, el regidor d’urbanisme de la localitat els va acompanyar al Museu Etnogràfic.

En definitiva, una excursió molt satisfactòria i completa.