La coalició Compromís-Podem-És el moment ha estat la força més votada a Dénia, amb un total de 5.481 vots (un 28,46%) per davant del Partit Popular, el PSOE i Ciudadanos. Amb un 73,45% de participació, és evident la il·lusió i les ganes de canvi amb les quals ha votat la població. Els resultats han sigut també molt positius en la resta de la comarca: en pobles com Ondara, Pedreguer i Pego hem estat la primera elecció dels ciutadans i ciutadanes.

Per aquest motiu, des del col·lectiu de Compromís per Dénia valorem molt positivament aquests resultats i volem agrair a tots i totes els que han fet possible el final del bipartidisme, i han apostat per un govern plural que aglutine a tots i cadascun dels territoris que conformen el nostre país.

Amb uns resultats històrics, tindrem un grup parlamentari potent i més plural al Congrés, amb 9 diputats que defensaran els interessos dels valencians i valencianes i que lluitaran per garantir que la Generalitat dispose d’uns recursos econòmics per construir una vida digna, amb més Educació, més Sanitat i més Justícia.

Comencen quatre anys de canvi i esperem que els que ens representen desenvolupen la tasca per la qual els hem escollit. És el moment de les persones, del finançament just, de la justícia social i el final dels privilegis a uns pocs.

Volem agrair a totes les persones que han depositat la seua confiança, que s’han involucrat amb el seu vot, amb el seu temps i amb el seu esforç i anhel. Ja no serà el mateix, hem despertat les nostres consciències, hem tornat a somriure, i amb valentia, podem.

11231907_944129292289035_4268972868710361238_o 12322975_944605795574718_8768030893533030883_o