Bloc-Compromís de Dénia ha presentat per tercera vegada consecutiva dues mocions que l’equip de govern va deixar sobre la taula, el mes de setembre, per poder analitzar-les i prendre una determinació en el planari següent. Però a pesar de presentar les mocions novament, estes no van ser tractades. Des del partit esperen que al ple de novembre es puguen ser tractades i aprovades.

Josep Crespo, portaveu de Bloc-Compromís a Dénia ha explicat que el contingut de les mocions, siguen una d’elles per evitar les retallades en la llei de dependència, aplicades en un decret llei pel Govern Central, que deixarà sense ajuda a moltes famílies. Crespo reclama que “no s’apliquen les retallades ni s’elimine la partida de 283 milions d’euros previstos per aquest col·lectiu”, I lamenta que “l’equip de Govern estiga mostrant un gran desinterès per aquest tema”.

En l’altra moció, demanen que els treballadors de l’Ajuntament de Dénia puguen cobrar la part proporcional de la paga extra de Nadal, que els pertoca. Especificant que aquest pagament s’hauria de fer efectiu als funcionaris i personal laboral de l’Ajuntament.
L’edil espera que al ple de novembre estes dues qüestions puguen ser tractades i aprovades, però ha lamentat la demora de tres mesos des de la seua presentació inicial.