El col·lectiu del Bloc-Compromís de Dénia, va agrair públicament mitjançant una roda de premsa, la col·laboració de totes les persones que han participat en la campanya de recollida de material escolar.

Josep Crespo, i Sebastià Garcia van voler recordar que l’èxit de la campanya ha residit en la col·laboració de la gent que ha aportat qualsevol tipus de material, ja siga usat o nou. Garcia va voler fer patent el compromís de les persones de Dénia en la campanya i va remarcar que “la solidaritat entre veïns és necessària en un moment de crisis com aquest, i encara més quan es tracta de l’educació dels nostres joves que han de ser el futur de la nostra societat.

Crespo va insistir en el agraïment cap a totes les persones que han col·laborat, i va explicar que el següent pas era la distribució del material entre les Cáritas, l’Església Evangelista i la Creu Roja, que seran els encarregats de fer arribar el material als més necessitats.