El col·lectiu del Bloc-Compromís de Dénia, va presentar la campanya d’arreplegada de material escolar que es durà a terme durant el mes de setembre, amb la finalitat d’ajudar a les famílies de Dénia que es troben en dificultats econòmiques, i així facilitar l’inici del curs escolar.

Tal i com va explicar Enric Vengut, la gent pot aportar material escolar de tota mena, nou o usat, com per exemple carpetes, llibretes, bolígrafs, motxilles, i inclús llibres de text. En finalitzar la campanya tot el material arreplegat serà donat per diferents entitats locals dedicades a l’acció social, i aniran destinades a les famílies de Dénia que més ho necessiten.

Vengut ha aprofitat per carregar contra el Govern de l’Estat per la nova pujada de l’IVA, i per canviar de superreduit a normal l’IVA del material escolar, que passarà del 4 al 21%, i ha explicat que “les famílies no mereixen ser castigades amb pujades de 17% d’IVA en material necessari pels xiquets i xiquetes en edad escolars”.

Per últim van recordar que tot aquell que vullga aportar material escolar ho ha de fer de les 18 a les 20h al Carrer Germans Ferchen n11 (al costat de CCOO), el dilluns, dimecres i divendres del 7 al 21 de setembre.