El portaveu del Bloc-Compromís a l’ajuntament de Dénia, Josep Crespo, ha declarat que el seu partit no vol per a Dénia l’auditori de la Nau i la dessaladora, i ha demanat que els dines d’eixos projectes es destinen a altres partides.

Crespo, ha explicat que la dessaladora, projectada pel PSOE, i l’Auditori de la Nau, pel PP, “son dos projectes que porten anys de retràs, i que naixen d’interessos partidistes, i que el PP i Psoe els aprofiten per a generar una guerra política que està lluny dels interessos i les preocupacions dels ciutadans”.

A més, des del Bloc, animen a l’equip a buscar alternatives a la dessaladora, com l’estalvi d’aigua, un major aprofitament de les estacions depuradores (EDARS), i campanyes de conscienciació entre altres. Crespo ha lamentat que es continue pensant en la dessaladora quan la de Xàbia està infrautilitzada, i el cost de la seua construcció la pagaran els veïns de Dénia via tarifària.