Qui som?

RAFA CARRIÓ

Rafael Ferran Carrió Company va nàixer a Dénia el 30 de maig de 1957. És Diplomat en Magisteri per la Universitat de València amb les especialitats de francés i valencià, en la Promoció de 1982.

Durant una etapa va estar exercint com a mestre, fins que la seua carrera es va encaminar cap al món de les finances. Ha treballat en aquest àmbit en diversos punts del territori valencià, com València, Calp o Dénia, entre altres. Durant molts anys, ha compaginat la feina amb la seua passió per la cultura, posant en valor manifestacions musicals, formant part d’agrupacions (com la Rondalla Vent, Pols i Pua) i espectacles diversos.

Després de més de 30 anys com empleat bancari, Rafa Carrió és ara portaveu del grup Compromís, vicealcalde i regidor en l’Ajuntament de Dénia, amb responsabilitats en Cultura i Educació.

JOSEP CRESPO

Josep Crespo naix el 15 de març del 1978 a Dénia. És llicenciat en Ciències de la Mar per la Universitat les Palmes de Gran Canària; Màster “d’Especialització en Gestió Integrada de la Zona Costera”, impartit per la Fundació Universitària de les Palmes de Gran Canària; i Màster en Direcció de Qualitat i Medi Ambient per l’Institut de Directius d’Empresa IDE-CESEM Madrid. És tècnic en Prevenció de Riscos Laborals i ha realitzat nombrosos cursos relacionats amb la gestió ambiental. Ha exercit com assessor i tècnic mediambiental i prevenció de riscos laborals. En l’actualitat, compagina la seua tasca com regidor amb estudis dels graus de Ciències Ambientals, i Dret, per la UNED de Dénia.

Ha estat militant del Bloc des de ben jove, entrant com a regidor a l’Ajuntament en 2010. En 2011 va encapçalar la llista del partit i va ser portaveu del grup municipal. Des de les eleccions de maig 2015, és tercer tinent d’alcalde i regidor de Medi Ambient i Canvi Climàtic, Parcs i Jardins i Agricultura i Pesca.

EVA RONDA

Eva Ronda naix el 15 d’abril del 1972 a Dénia. És llicenciada en Psicologia i Màster en Psicologia Clínica per la Universitat de València. Ha estat exercint com a psicòloga i ha desenvolupat tasques de gestió en l’administració pública, com en CREAMA o el SERVEF. Ha realitzat diferents cursos de postgrau relacionats amb la psicologia, l’Ocupació i la formació, entre ells el de formadora de formadors. És també tècnica de gestió i intermediació laboral, i tècnica d’inserció i orientació laboral. Actualment, treballa per la inserció laboral i amb col·lectius amb risc d’exclusió social en el Servei Valencià d’Ocupació i Formació (SERVEF).

Eva Ronda s’estrenà en la política activa el 2015, sent la número 3 de la llista de Compromís per Dénia. És 5a tinent d’alcalde i regidora d’Ocupació, CREAMA, Comerç, Festes, Modernització, ADMON i Transparència.

MARIAN TAMARIT

Marian Tamarit naix el 9 de juny del 1980 a Pego. És llicenciada en Dret per la Universitat de València. Jurista, agent censal i advocada especialitzada en dret administratiu, ha desenvolupat tasques funcionarials en l’administració pública, i en l’advocacia particular. Actualment, treballa en l’assessoria comptable, legal i financera Tamarit&Ribes, així com en el torn d’ofici del Jutjat de Dénia.

Ha format part de les files del Bloc des de ben prompte, començant en el Bloc Jove. Va exercir com a secretària del grup municipal del BNV a Pego, i després com a regidora d’Esports en l’Ajuntament de Pego.

Des de fa uns anys viu a Dénia, on desenvolupa la seua vida professional i personal. Va ocupar el número 4 de la llista del 2015 a les eleccions municipals amb Compromís per Dénia i és regidora d’Esports i Normalització Lingüística en l’Ajuntament de Dénia.