El grup municipal de Compromís per Dénia ha volgut pronunciar-se davant la polèmica suscitada al voltant de la posada en marxa de l’Estació d’Autobusos. El portaveu municipal, Rafa Carrió, junt amb Vicent Crespo, regidor del grup, han realitzat avui una roda de premsa en la qual han manifestat el seu malestar davant d’aquesta obra del Pla Confiança,  afirmant que “ens sentim decebuts per una infraestructura que és insuficient i limitada”. Així, s’han sumat a algunes de les crítiques de la societat que afirmen que “no s’adequa totalment a la realitat ni a les necessitats dels usuaris”.

El líder de Compromís ha aclarit que, malgrat que la Regidoria d’Urbanisme no és competència de Compromís, l’Estació d’Autobús forma part dels projectes del Pla Confiança que sí són de tot l’Executiu. En aquest sentit, Carrió ha assenyalat que “des d’un principi Compromís va  tenir suspicàcies respecte a la idoneïtat de les mesures de l’estació, però vam confiar en el criteri i assessorament dels tècnics amb els quals contava la regidora de l’àrea”.

Per això, Carrió ha volgut assumir la part de responsabilitat de Compromís, com a soci de l’equip de govern, pel resultat poc satisfactori de l’estació, així com demanar disculpes a la societat com a “representants polítics que hem confiat en les persones responsables de dissenyar el projecte”. I és que donada esta situació, segons ha afegit l’edil, “creiem que el més raonable ara és acceptar l’error, demanar disculpes i exigir responsabilitats a qui pertoque, seguint amb la línia d’honestedat, humilitat i transparència que prediquem”, així com “recular i executar les mesures que siguen convenients per a tenir una estació com li toca a la capital de la Marina Alta”.

Carrió ha assegurat que la relació de confiança amb els socis de govern continua sent positiva “ja que el nostre govern es basa en la confiança i la comunicació”, i “estarem al costat de la regidora”. No obstant això, ha agregat que “exigirem l’esmena de deficiències, l’ampliació corresponent, així com molta més supervisió i informació puntual”.

Durant la pròxima setmana, està prevista la realització d’una reunió de l’equip de govern amb els tècnics del projecte.