La Regidoria d’Ocupació ha presentat la nova pàgina web deniaempleo.com , una ferrament que reuneix tots els recursos de formació, ocupació i empreniment de la Mesa Municipal d’Ocupació amb l’objectiu d’agilitzar i facilitar la cerca d’informació.

Segons ha explicat la regidora de l’àrea, Eva Ronda, el projecte “és el resultat del treball conjunt de les 28 entitats, 8 empreses i 6 grups polítics municipal que componen la Mesa Municipal d’Ocupació, i era una de les actuacions prioritàries per als grups de treball de la Mesa”.  Rosario Donderis, gerent de CREAMA (secretaria tècnica de la Mesa), ha assenyalat que la web deniaempleo.com “és un èxit dels membres de la Mesa Municipal d’Ocupació de Dénia i una demostració tangible de la participació i de la concentració social necessària per a aprofitar al màxim els recursos”.

Entre les principals utilitats, Ronda ha destacat que la pàgina permet agilitzar la cerca d’informació en reunir tots els recursos disponibles, així com afavoreix que tots els agents implicats en assumptes d’ocupació, formació i empresa coneguen el treball que realitzen la resta d’entitats, evitant la duplicació.

La web, oferida en castellà, valencià i anglés, s’estructura en quatre apartats. El primer és “Mesa Municipal d’Ocupació” amb completa informació, entitats, empreses i grups que l’integren i amb enllaços a cadascun d’ells; el reglament, objectius, adhesió i una altra documentació relacionada, com el primer estudi sobre el sistema sociolaboral territorial de Dénia encarregat per la Mesa a la UNED.

En l’apartat “Què necessites?”, els usuaris trobaran informació sobre formació, ocupació i creació d’empreses. El “Directori” arreplega les associacions empresarials de Dénia, un llistat dels comerços de la ciutat organitzats per sectors, un apartat amb informació sobre les entitats que ofereixen la possibilitat de voluntariat a Dénia, amb enllaç als seus webs i dades de contacte, i enllaços d’interès a entitats que proporcionen estudis i xifres oficials actualitzades sobre aspectes relacionats amb ocupació, empreniment i formació.

Per últim, en “Agenda d’esdeveniments” es trobaran tots els cursos, jornades, conferències, xarrades i altres activitats que programen les entitats, el que significa “un camp molt viu que els membres de la Mesa hem de preocupar-nos per actualitzar” ha dit la regidora.

Les persones interessades poden subscriure’s al butlletí de notícies per a rebre totes les novetats relacionades.