Com cada any, amb el mes d’octubre i la nova estació, a Compromís per Dénia ens posem en marxa per organitzar la nostra cita anual amb els  PREMIS DE LA TARDOR.

Enguany la cita serà el pròxim 21 de novembre, ja vos anirem donant més detalls de l’acte. Que enguany serà encara més important, si cap, per la proximitat a les pròximes eleccions municipals. És primordial que en aquesta XXI edició siguem més gent que mai, hem de demostrar la força i les ganes de treballar que tenim i aquesta serà una oportunitat única.

Però abans, cal decidir qui seran els guardonats d’enguany i, com és tradicional, després de vint-i-una edicions, tant els premis individuals com col·lectius són triats per la militància i els nostres simpatitzants.

RECORDEU que el termini  per a que ens envieu les propostes acaba el divendres, 24 d’octubre.

Ho podeu fer  les propostes a través del correu electrònic [email protected] o bé al telèfon 680972948.

En l’assemblea que farem el pròxim 3 de novembre, decidirem finalment qui seran els guardonats. Ja vos donarem més detalls.

Recordeu com van ser els premis de l’any passat? ací els teniu.