Més de 50 persones van assistir ahir dijous a la taula rodona informativa organitzada per Compromís i que reunia als representants d’AHETMA, la Confraria de Pescadors, GISED, Agró i altres afectats a nivell particular per les prospeccions petrolieres anunciades pel govern espanyol davant les costes valencianes. El regidor de Compromís Josep Crespo, va ser l’encarregat de moderar una taula que composaven Juan Ponce, diputat de Compromís a les Corts Valencianes, Juan Antonio Sepuclcre, president de la Confraria de Pescadors de Dénia i Joan Sala, portaveu d’Agró.
Després de les exposicions tècniques dels ponents i de les intervencions del públic assistents, es van escoltar les diferents propostes per protestar en contra de les prospeccions.
Entre les conclusions, destaca la proposta de crear una plataforma cívica per defensar les costes, en les quals hi haurà diverses associacions implicades i també gent anònima interessada i preocupada pel tema.