El regidor i portaveu de Compromís per Dénia, Josep Crespo, ha criticat el deute del Consell amb l’Associació Pro Deficients Psíquics de la Marina Alta (Aprostdeco), que ja ha arribat als 300.000 euros, tal i com ha anunciat l’associació. Compromís se solidaritza amb Aprosdeco i exigeix a l’equip de govern, però sobretot al PP local a què reclamen els diners a la Generalitat, ja que sense el seu suport econòmic es pot posar en perill el manteniment d’aquest col•lectiu.
Crespo assegura que el funcionament de l’associació depén d’aquesta ajuda econòmica que figura en el conveni signat amb la Generalitat Valenciana: “el govern valencià ha de veure quines són les prioritats dels valencians, i la de les associacions com aquesta hauria d’estar en primer lloc. Com li expliques a la família d’un malalt mental que no pot anar a cap centre perquè el seu govern s’està gastant 200.000 euros cada dia en una televisió que ja no existeix o una quantitat més gran encara en un aeroport que no té avions?”.
Compromís denuncia aquesta situació que està vivint APROSDECO i lamenta que l’equip de govern, i sobretot, l’alcaldessa del PP no estiga movent cel i terra per a demanar a la Generalitat que solucione aquest problema.