L’executiva local de Compromís per Dénia i una vintena de militants, simpatitzants i amics del Bloc de Dénia s’han reunit esta setmana amb Joan Baldoví, representant de Compromís-Q al Congrés dels Diputats, en una visita informal del diputat a la ciutat que ha aprofitat per escoltar els reivindicacions locals.
Durant la reunió, que va tindre lloc dilluns a la vesprada a l’Hotel Costa Blanca de Dénia, l’executiva i els militants han tractat de diferents temes que afecten a la capital de la Marina, entre d’altres el tema de l’ambulatori vell ubicat al Carrer Marqués de Campo i als terrenys entre el barri dels Mariners i de l’estació de trens, parcel·les que pertanyen a les administracions estatals i que Compromís considera que s’haurien de recuperar per a Dénia, com ja s’ha intentat anteriorment.
Així, Joan Baldoví preguntarà al Congrés dels Diputats per aquests dos en quin punt està la negociació de la permuta d’aquestes d’aquests terrenys, que Dénia hauria de recuperar.
El diputat de Compromís-Q ha aprofitat la seua visita a Dénia per compartir amb els militants locals les seues experiències al Congrés dels Diputats, entre d’altres, la que va protagonitzar la setmana passada quan va realitzar un “striptease” en favor de la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca.

baldo3baldo1