El portaveu del Bloc-Compromís de Dénia, Josep Crespo, lamenta que finalment no s’incloguen els pressupostos per a 2013 en l’ordre del dia de l’últim ple de l’any i que es deixe per a presentar-los en un ple extraordinari en les pròximes setmanes. A més a més, pel que fa a l’esborrany de la previsió de comptes, Crespo assegura que l’equip de govern retalla en quasi totes les partides però no es rebaixen les despeses dels òrgans de govern.
Pel que fa a la presentació dels pressupostos, el regidor del BLOC-Compromís atribueix la tardança als problemes interns entre l’equip de govern i a la seua incapacitat per a gestionar la ciutat.
De moment, els partits de l’oposició només han rebut un primer esborrany sobre les previsions i sobre ell, Crespo ha expressat: “els pressupostos potser s’ajusten a la realitat econòmica però el mateix equip de govern no predica amb l’exemple ja que no es rebaixa ni un cèntim en despeses dels òrgans de govern, mentre que sí que es retalla en quasi totes les regidories”.

MOCIÓ
D’altra banda, en el plenari de desembre, el grup municipal BLOC-Compromís ha presentat una moció per exigir a la Generalitat que assumisca la part proporcional de l’IMSERSO per continuar prestant indefinidament el servei de teleassistència als ajuntaments.