El col·lectiu de Bloc-Compromís de Dénia, va visitar el passat diumenge el castellet d’Ocaive situat a la Muntanya Gran, a Pedreguer. El col·lectiu va triar aquesta excursió per a la seua segona eixida d’aquesta edició del BLOC CAMINA.

Els excursionistes partiren des de l’Ermita de Sant Blai de Pedreguer, seguint la variant I de l’itinerari PRV-53. Durant el recorregut pel barranc dels pouets, els senderistes van poder contemplar el “Cor de l’Enric”, homenatge que el centre excursionista de Pedreguer li va fer al seu fundador, el cementeri de burros, i la caseta, aljub i barranc de Migjorn, on esmorzaren i agafaren forces per arribar al Castellet d’Ocaive. Des d’allí gaudiren de les vistes de Segària i la vall del Girona.

De tornada a Pedreguer, pregueren altra de les variants del PRV-53, que els va dur per la caseta del Romangat, la mola de Cardona, per finalitzar a la Cova del Tambor i Parc del Patronat. Els organitzadors de les caminades han avançat que la propera eixida, l’últim diumenge de Novembre, serà al Montgó.