Josep Crespo ha demanat al govern local que pose solució a diferents punt negre de circulació al municipi. En concret s’ha referit al “parxe” que durant la passada legislatura l’equip de govern va habilitar a l’encreuament del carrer Diana i l’av. Joan Fuster, Crespo considera que s’haurien d’estudiar alternatives definitives que evitaren el caos circulatori que provoca l’actual rotonda provisional conformada pels pilons de plàstic.

L’edil de Bloc-Compromís també s’ha referit a la necessitat d’actuar a la confluència de cincs camíns a l’altura de la residència de Santa Llúcia, “on existeix una mancança greu d’organització del trànsit i, per tant perill accidents i la desprotecció total dels vianants” ha puntualitzat Crespo.

Per últim, també s’ha fet menció de la urgència de la construcció del pas a nivell a la Faroleta, reivindicació veïnals que ha estat desatesa durant anys per part del govern local.